Live Traffic Feed

Ezt csiripelem

                  <a class="twitter-timeline"  href="https://twitter.com/emceemike" data-widget-id="556914692103630851">Tweets by @emceemike</a>
            <script>!function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?'http':'https';if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+"://platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs");</script>
         

            
         

Utolsó kommentek

  • hetkoznapibridgetjones: <3 (2015.10.26. 18:01) Vallomás Gracenek és nektek
  • karolina647: "Egy senkiházi tót, akit a csehek is szégyellnek." Miért "CSEHEK" ?! :D Cseh vagyok és szeretlek M... (2015.03.23. 15:20) Ki a faszom az a Ján Slota
  • EmceeMike: @Madnessina79: Nem gondolom. Ha így lenne már megtörtént volna. :) (2014.02.03. 11:18) Nemzeti Dohány Dili
  • Madnessina79: Nem gondolod, hogy lassan időszerű lenne egy új poszt? :D:D (2014.02.02. 15:01) Nemzeti Dohány Dili
  • EmceeMike: @Madnessina79: Igen, ideje volt már. Nem nagyon van ihlet mostanában rá. :) Na igen, az egy másik... (2013.07.17. 17:27) Nemzeti Dohány Dili
  • Utolsó 20

flickr

www.flickr.com

Ezt hallgatom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

2008 (1) 300 (1) 3d (1) 90s (2) ábel (2) akció (5) alba volán (1) alkohol (2) alkotmánybíróság (1) állatkert (1) all hope is gone (1) álom (3) americandream (1) angyal (1) antimagyarok (1) antiszociális (15) apu (1) arab (1) arad (1) arc (1) autonómia (1) a megtörhetetlen (1) a remény rabjai (1) a sötét lovag (1) bajnoki döntő (1) balek (1) balfasz (36) barátok (9) beatbox (1) becstelen brigantyk (1) bedemárton (1) békási szoros (1) bëlga (1) ben stiller (1) bevándorlás (2) bkv (1) black out (5) blog (10) bochkor boros (1) boldogság (5) borozás (1) bs (1) budapest (1) bud spencer (1) buli (5) bumeráng (1) californication (1) charlie hebdo (1) charlie sheen (1) chester bennington (2) chill (1) cicám (5) cigány (2) cigány bűnözés (2) crank (1) csányi szabi (4) csányi zoli (4) csordás robi (4) csúszda (1) cujo (1) danubius (1) darren shan (10) degeneráció (2) demjén (1) depresszió (2) derby (1) diákmunka (1) diákok (1) disco (1) disszertáció (1) dnb (1) dohány (1) dózsa (1) dráma (3) dunaferr (1) eagle eye (1) earth hour (1) egészségügy (6) egó (91) egymillióanamagyarsajtószabadságért (1) éjszaka (1) electronic (1) élet (51) elgondolkodtató (2) előzetes (1) elvásik (1) emlékek (4) emlékezzünk (1) ep szavazás (1) ep választás (2) equilibrium (1) erdély (24) érettségi (1) erőszak (1) erotic (1) esélyegyenlőség (1) Európa (1) facepalm (1) fagyi (2) fájdalom (12) fehérvári attila (1) fehérvári attis (2) félelem (1) felpörögve (1) feltámadás (1) ferencváros (1) fesztivál (8) fétis (1) fiatalság (7) fidesz (1) film (45) filmek (1) filozófia (12) firefox (1) fizetés (1) flickr (1) foci (1) fogyatékosság (3) főnix (1) fotózás (1) fradi (4) frankcity (1) franzstadt (1) ftc (4) független (1) fűrész (1) fűrész 5 (1) gasztro (2) gdf (6) george orwell (1) gitár (1) grillcsirke (1) groove (1) gyakorlatok (1) gyergyó (2) gyertya (1) gyilkos tó (1) gyros (2) gyurcsány (1) gyúrunk vazze (1) haiti (1) haj (1) hajrázöldek (1) halál (3) halálfélelem (1) halálsoron (1) harry potter (1) hatalom (1) haza (1) házasság (1) hazaszeretet (1) hellókarácsony (4) hip hop (9) híradó (1) hitler (1) (1) hofi (1) hofi géza (1) hoki (2) horror (6) hugh laurie (1) humor (6) hungarica (1) icehockey (3) idézet (1) időjárás (4) igenember (1) illat (1) imax (1) internet (5) invázió (1) iskola (3) jack black (1) jamie winchester és hrutka róbert (1) jan slota (1) jate klub (1) jégkorong (9) jigsaw (1) jobbik (1) jog (1) jogosítvány (1) jogsi (5) jókívánságok (1) kalandférgek (1) kampány (1) kapcsolatok (2) karácsony (3) karáj (1) kárpátia (2) katasztrófa (1) kenyér (1) kép (1) képek (1) Kész (1) kétharmad (2) kettősmérce (1) kézilabda (1) kiállítás (1) kiegészítések (1) kisebbség (1) klasszikus (1) klipp (1) költészet (1) kommunizmus (2) koncert (12) könyv (24) kórházi napló (4) környezetvédelem (1) kowalsky (1) kowalsky meg a vega (3) közélet (5) közlekedés (1) kritika (2) kulisszatitok (1) kultúra (2) labdarúgás (1) laurence fishburne (1) leégés (1) lemezkritika (1) linkin (1) linkin park (2) magány (2) magyar (6) magyarország (3) magyar charta (1) magyar gárda (1) majka (1) marian cozma (1) martin sheen (1) második világháború (3) mdf (2) meccs (1) média (1) médiatörvény (1) mefi (1) meli (1) menekültek (1) mesterségek (1) metalcore (1) metallica (1) michael jackson (1) mikulás (1) milla (1) mocskoslilák (1) mozi (21) mpp (1) msn (1) mszp (2) múmia (1) munka (8) music (1) náci (2) nacionalizmus (1) nagy kérdések (3) nap (3) napirajz (1) nascar (1) nemzetiünnep (1) nemzeti rock (2) nincs rá szó (5) nosztalgia (5) nova prospect (2) nyalni (1) nyár (18) nyaralás (9) nyelvtörvény (1) nyírő józsef (1) nyugdíjbiztosítók (1) ocskay gábor (1) óév (1) ost (1) ősz (1) otthon (1) pannonia all strars ska orchestra (1) park (1) paulo coelho (3) péntek 13 (1) plágium (1) plazma (1) podcast (13) politika (32) pop (2) portobellói boszorkány (1) psychosocial (1) rádió (1) rákóczi (1) rammstein (1) rangadó (1) rap (10) rasszizmus (2) reklám (1) rendőrség (1) rendszerváltás (2) rendszerváltozás (1) reptér (1) retro (1) rmdsz (2) robert capa (1) robert downey jr (1) robin cook (3) rock (5) román (1) románia (3) romanian (1) romantika (3) romantikus (1) rosszkedv (1) rtl klub (1) sajtostészta (1) sajtószabadság (1) saw (1) schmitt pál (1) sci fi (4) shopping (2) skinhead (1) skins (3) sláger (1) slipknot (2) sns (1) sokkrock (1) sopron (1) sör (1) sorozat (5) spam (1) sparta (1) statisztika (1) stephen king (4) strand (2) subscribe (1) suexid (2) suli (4) szabadon (1) szállító (1) szánalmas (1) szdsz (2) szeged (3) székely (15) székelyek (4) székelyföld (1) szemek (1) szeptember (1) szeptember 11 (1) szerelem (1) szex (1) sziget (11) szilveszter (2) szin (1) szív diktál (1) szlovákia (3) szlovák nyelvtörvény (1) szomorú (1) születésnap (1) szupermen (1) techno (1) terence hill (1) terrortámadás (1) the transporter (1) thriller (1) tiszapart (1) tom cruise (1) torrent (1) tótok (1) trianon (3) trópusi vihar (1) tumblr (1) tüntetés (1) túrós (1) u2 (1) újév (2) újpest (2) új lemez (1) ünnep (12) űrállomás (1) usa (1) ute (3) üzenet (1) valami amerika (1) vallás (1) vámpír (5) városnézés (1) vb (1) veres csillag (1) vers (5) Veszprém (1) vezetés (1) vicc (1) videó (7) vígjáték (3) vizipipa (1) vízipipa (2) volt (1) vöröshaj (1) wall e (2) wass albert (4) westend (1) winter classic (1) wtc (1) wwf (1) x faktor (1) zene (55) zöld pardon (1) zombi (1) zsidó (1) Címkefelhő

Nem lehet egy kérdésed se

2010.04.19. 23:07 EmceeMike

Nyugodtan és rezignált jókedvvel lépkedtem ma a sétáló utcában, bámultam a suliból kiszivárgó fodrász tanonc lányokat és épp azon gondolkodtam, hogy felajánlom nekik magamat legközelebb kisérleti nyúlnak - mindenféle hátsó és csúnya gondolat nélkül persze. Már épp azt gondoltam ki, hogy hogyan surranok ki az egyiknek a hálószobájából, amikor megláttam emberünket, aki ennek a bejegyzésnek a főhőse. Továbbiakban hívjuk őt Kolompárnak.

Szóval Kolompár észrevett és kibillentve ebből az édes álmodozásból, elkezdte keresni velem a szemkontaktust. Egy mappa volt a kezében és nagyon jólöltözött, fess úriembernek tetszett így első látásra, egyetlen probléma az outfit-jében az a bőre színe volt. És itt esett le nekem is, hogy mi fog következni. Aztán az első kérdés után már biztos is voltam benne:

  • - Szia! Ne haragudj, lenne egy perced?
  • - Igen?
  • - Lakatos Kolompár vagyok. Egy nagyon beteg kislányról van szó. Rákos, de a szüleinek nincs pénz a kezelésekre, pedig meg lehetne menteni. Tudnál segíteni neki?
  • És mégis hogyan segíthetnék neki?

Eközben felfedte a mappában rejlő dokumentumokat. Mutatott nekem hivatalosnak tűnő megbízási szerződést egy alapítványtól, meg fotót egy gyerekről, amit nyilván a google képkereső első oldalán talált, rákos gyerek keresőkifejezéssel.

  • - Hát... Itt vannak ezek a képeslapok, látod? Naplemente, meg macskás, meg tudod ilyen izé... sztárvórzos, meg tvájlájtos.
  • - Aha...
  • - Egy ára: 1200 Ft, de annyit fizetsz érte, amennyit gondolsz és amennyivel segíteni akarod a kislányt.
  • - Értem. Lehet egy kérdésem?
  • - Hát persze, parancsolj!
  • - Te tényleg, ennyire hülyének nézel?!? Tollas az én hátam?!?
  • - De én nem... nem nézlek hülyének... dehogy! Miért mondod ezt?
  • - Öregapám, hát otthon jobb minőségű képet nyomtatok és jobb hamis papírt írok erről az állítólagos alapítványról, mint amit elém toltál te most ide!
  • - De ez nem hamis...
  • - Nem az apád faszát nem!

Ezek után angolosan távoztam. Mikor már az utca végén jártam, visszafordultam és láttam, hogy már valaki mást próbál becserkészni, de az szóra se méltatja. Legközelebb én is így fogok tenni.

És még mielőtt valaki azt mondaná, hogy ejj de csúnya gonosz bácsi vagyok, elárulom, hogy ha odajön hozzám egy hajléktalan, vagy egy piás ingyenélő, hogy: He aggyá má 100 forintot kajára, akkor az esetek többségében szoktam adni. Tudom, hogy úgy se kaját vesz vele, hanem felest, de hadd legyen egy jó napja. Sőt egyszer meg is mondtam egy delikvensnek, hogy mondja azt, hogy piára kell és adok neki, és adtam akkor is. Sőt olyan is volt, hogy egy srác telefonálni akart, mert ellopták a mobilját és sűrgös lenne neki, csak húsz forintot adjak. Adtam kétszáz forintot és úgy nézett rám, mintha az életét mentettem volna meg ott helyben. Szóval nem arról van szó, hogy nem adok, de ennyire ne akarjanak már hülyének nézni, mert az kurvára nem csípem. És még finom voltam, na meg nőies. Köszönöm az interjút.

A bejegyzés trackback címe:

https://emceemike.blog.hu/api/trackback/id/tr481936119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madayu 2010.04.20. 08:50:50

Óóóó, de ismerős történet volt ez. Engem is nagyon sokszor megtalálnak az ilyenek. Nálam változó, hogy mennyire vagyok adakozó. A kedvemtől is függ, meg attól is, hogy milyen módon próbálnak rávenni erre. Vannak nagyon jó dumával megáldott figurák, no meg vannak a kőbunkók.
Érdekes, hogy ez esetek felében nem is pénzt kérnek, hanem egy szál cigit.:)
Az viszont biztos, hogy az ilyen képeslapos, kulcstartós figurákat pattintom le, mert ha már kér, akkor legalább ne akarjon marhának nézni.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.04.20. 11:26:16

Még mindig menő ez a "beteg gyerek" duma? Azt hittem már találtak ki valami újat is.

Engem is néha sok mindennel megtalálnak az ilyenek, igazából nem tudom miért.

Azért az vicces volt, amikor egyszer a áruház parkolójában mellettünk állt a luxusautó meg a tulaja, de kéregető hozzám és szüleimhez jött oda. (Mi Trabant-al voltunk.) Szóval nem tudom, mi alapján gondolják sokszor, hogy nekem lóvém van. :) (Mert ha Armani öltönyben járnék mindenhova, azt mondom oké. :D )

Egy biztos, én nem szoktam adni pénzt senkinek sem. Öt okból:
Egy: Nem én vagyok a Máltai Szeretetszolgálat.
Kettő: Ha én kerülnék hasonló helyzetbe nekem sem adna senki.
Három: Jelen pillanatban munkanélküli vagyok.
Négy: A fentiekből kiderül, hogy én sem úgy sz*rom a pénzt.
Öt: Engem már annyiszor átcsesztek (saját egykori barátaim is), hogy egyszerűen nem bízom már az emberek nagy részében.

Sajnos egyébként az ilyenek miatt van az, hogy annak sem segítenek, aki mondjuk TÉNYLEG rászorulna, mert olyan is van, csak nehéz "kiszűrni".

Madayu 2010.04.20. 12:03:56

@Kóczy: Még mindig megy ez a duma, ja. Hihetetlen az is, hogy ezt mennyi verzióban tudják nyomatni.

sirbali (törölt) 2010.04.20. 12:29:44

Én a múltkor adtam a Keletiben egy srácnak vonatjegyre. Mert hogy ellopták a tárcáját, és haza akar menni. Nem tűnt hajlesznek, meg alkoholistának sem, bár egy kis szeszbukája volt. Állítólag előtte éjjel valami buliban volt és elaludta a villamoson és kizsebelték. Adtam neki 2000ft-ot, mert éppen jó baromi napom volt, esküdözött égre földre, hogy visszautalja majd a számlámra, még az anyját is felhívta, hogy utaljon át majd pénzt nekem. Hát azóta is jön az a pénz.
Úgyhogy nálam ennyi. Én többet, soha senkinek nem fogok sem megállni, sem pénzt adni, lehet az a hajlesz, lepukkant egyetemista, krisnás, vagy akármi. Eljátszották a bizalmam.

EmceeMike · http://emceemike.blog.hu 2010.04.20. 13:37:36

@Madayu: Ja én is úgy vagyok, hogy a kedvemtől is függ, hogy adok-e, vagy sem. Cigit tőlem is kértek egynéhányszor. A "legjobb" meg az volt, amikor a Nyugati aluljáróban félórán belül hárman kértek aprót, ketten cigit, és egy kurva is odajött, hogy volna-e kedvem... Na akkor azért már morci voltam. :D

@Kóczy: Úgy látszik igen, nekem sem ez az első ilyen találkozásom.

A trabantos szitu tényleg vicces lehetett :D:D:D

És abszolút megértelek, hogy miért nem adsz. Nehéz kiszűrni, hogy ki szorul rá tényleg... :/

@sirbali: Na ez is szép kis sztori... :D
Érthető, hogy eljátszották a bizalmad. :)
süti beállítások módosítása