Ezen gondolkodtam el a mai nap és már nem először tettem ezt meg.
A dolog úgy áll, hogy miután apum meghalt elég sok mindent el kellett intézzünk és még nincs vége; többek közt az átírásokat is, így a telefon és a zinternet esetében is, amit a T-akony szolgáltatótól kapunk.
Egy-két kimaradást kivéve nem is volt vele probléma igazából. A szerződésnek megfelelően kaptuk a szolgáltatást, ahogy most is. Miután megtörtént a szomorú tragédia, azután nem sokkal felkerestük az Europarkban a T-pontot, hogy írassuk át anyum nevére, amit kell. Elég nagy tömeg volt ezért csak az információnál megkérdeztük, hogy kihez kéne forduljunk ezzel az üggyel. Anyum felvázolta a helyzetet, majd azt a választ kapta, hogy hozzon meghatalmazást a halott férjétől! ....Most adok kis megemésztési időt.
Nem vicc, ez így volt. Anyum visszakérdezett, hogy figyel maga egyáltalán rám? A végén már ordítva, majd angolosan távoztunk.
A következő alkalommal a közelben lévő T-pontot kerestük fel és úgy tűnt mindent el is intéztünk akkor. Csoportos beszedést töröltük és csekket kértünk innentől és azt, hogy apám neve helyett anyumé kerüljön a borítékra. Ám úgy tűnik, hogy ez a T-seknek valami orbitálisan megerőltető feladat, mert három hónap alatt nem sikerül átírniuk egy szájbabaszott nevet egy másikra és csekket se küldtek azóta. Az indok állítólag az, hogy nehezen áll át a rendszer és ez időbe telik. 3 HÓNAPBA BAZMEG?
A nagy Deutsche Telecom leányvállalatának presztizs kérdés kéne legyen egy ilyen pitiáner dolog. Érdekes amúgy, hogy ez csak a zinternetnél van. A telefon külön van felező díjcsomagban és annak már jön a csekkje rendesen. Hát ki érti ezt? Mert én nem.
Ezek után megtudom érteni a fentebbi képek kitalálóit. A T-equilás se rossz. A stílusért elnézést így esett jól.
Utolsó kommentek